نماینده رسمی فروش محصولات آیواز در ایران

شرکت انرژی بخار آسیا

شرکت انرژی بخار آسیا، در سال 1396 با شماره ثبت  7369 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در زمینه تامین شیرآلات صنعتی و تجهیزات مرتبط با خطوط بخار، مشاوره مهندسی، طراحی، بازرگانی، تجهیزات کندانس، آب، روغن داغ، هوای فشرده (گاز) و شیرآلات آتش نشانی در قالب شرکت سهامی خاص، شروع به فعالیت نمود.

انرژی بخار آسیا، در سال 1400 به عنوان نماینده رسمی و عامل فروش اصلی محصولات و شیرآلات آیواز Ayvaz ترکیه همکاری خود را با این کمپانی آغاز کرد. این نمایندگی شامل مشاوره، تامین کلیه محصولات و شیرآلات ایواز، خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی و… می باشد.

نمایشگاه نمایندگی آیواز
ارزش های اصلی شرکت

آنچه شرکت انرژی بخار آسیا را از دیگران متمایز می کند

آنچه شرکت انرژی بخار آسیا را از سایر رقبا متمایز و ممتاز ساخته است، رعایت اصول زیر است:

  • حضور مستمر و فعال در صنعت تاسیسات کشور
  • ارتقای دانش فنی پرسنل خود
  • حضور در نمایشگاه ها
  • برگزاری دوره های آموزشی مختلف در حوزه اصول طراحی و بهره برداری از سیال بخار
  • بازدید های فنی
  • ارائه گزارشات فنی
  • دارا بودن شبکه ای مطمئن و وسیع از تامین کنندگان داخلی و خارجی
  • همراهی با مشتری از شروع مشاوره، زمان خرید و خدمات پس از فروش

شرکت انرژی بخار آسیا با دعوت از نیروهای مجرب و متخصص و با توجه به نیازهای بازار صنعت کشور فعالیت خود را ادامه داده است. ارائه خدمات فنی مهندسی، نمایندگی بهترین برندهای جهانی، مشتری مداری، دسترسی به منابع فنی، تامین قطعات و نیازهای بازار، تامین باکیفیت ترین تجهیزات از ارزش های بنیادین این شرکت می باشد.

فروش محصولات آیواز در ایران

در کشور ما محصولات و شیرآلات آیواز در صنایع مختلفی همچون شرکت پلیمر آریاساسول، کارخانجات قالی بافی (قالی سلیمان)، کارخانجات لبنیات (کاله، پگاه ،میهن و….)، کارخانجات تولید مواد غذایی (زر ماکارون)، لاستیک سازی (یزد تایر)، کارخانجات تولید سموم و کود شیمیایی، کارخانجات تولید کاغذ و… با رضایت کامل خریداران، به کار رفته است.

محصولات ایواز در 7 مجموعه ی تولیدی ساخته و به سراسر جهان صادر می شود. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام از این محصولات و تجهیزات می توانید با ما در تماس باشید.

جهت تامین نیاز خود در زمینه انواع تجهیزات بخار و شیرآلات صنعتی مرتبط با سیال بخار، کندانس، روغن داغ، هواب فشرده و … ، شیرآلات آتش نشانی، لول کنترل ها، اکسپنشن جوینت، عایق شیرآلات، تجهیزات بخار، تله های بخار و ایستگاه‌های فشرده تله بخار می توانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه مشورت کنید.

همچنین جهت تامین انواع شیرآلات صنعتی، انواع شلنگ بافته شده فلزی، اتصالات، ولو جکت و… می توانید از نمایندگی آیواز در ایران، شرکت انرژی بخار آسیا استعلام نمایید.

نمایندگی آیواز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها بزنید

امتیاز متوسط 1 / 5. تعداد امتیازها 1

هنوز کسی امتیاز ثبت نکرده است.

تماس با مدیر فنی