تولید شیرهای فشار قوی در آیواز

5
(1)

کمپانی آیواز از دسامبر سال ۲۰۲۱ اعلام نمود که فروش شیرهای فشار قوی را آغاز کرده است. تمرکز اصلی این شرکت، پیش از این بر روی شیرهای دروازه ای، شیرهای فلکه ای، صافی ها، شیرهای توپی، شیرهای یک طرفه ها و پروانه ای بوده است.

فاتح کایا مدیر تولید محصولات آیواز اعلام کرد که این شیرهای فشار قوی، مطابق با استانداردهای طراحی DIN، ANSI و API تولید شده و به فروش می‌رسد. این شیرها در صنایعی مانند نیروگاه ها، پتروشیمی ها، معادن، کارخانه های آهن و فولاد، کارخانه های قند و کارخانه های تولید مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند.

شیرهای فشار بالای آیواز

از آنجایی که شیرهای فشار قوی در «بحرانی ترین نقاط» در این تاسیسات استفاده می شود، بسیار مهم است که انتخاب و آزمایش محصول به درستی انجام شود.

کایا با بیان اینکه ما به عنوان یک شرکت بزرگ، شاهد تقاضای صنعت در این گروه کالا بودیم شروع به فروش شیرهای فشار و دما بالا کردیم. وی با بیان اینکه ما به دنبال تبدیل شدن به یک پیشرو در این بازار، وارد این حوزه شدیم. وی اضافه کرد که ما در حال تست بر روی برنامه ای هستیم که مشتریان ما بتوانند به راحتی بتوانند محصولات مورد نظر خود را در این زمینه انتخاب کنند.

وی اضافه کرد که این محصولات با دستگاه هایی با تکنولوژی بالا آزمایش و تست می شود. در صورت نیاز به تهیه محصولات و شیرآلات مختلف Ayvaz می توانید با نماینده رسمی آیواز در ایران، شرکت انرژی بخار آسیا تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره محصولات آیواز، استعلام قیمت و … از طریق این راه ها با ما در تماس باشید.

تماس با مدیر فنی ۰۹۱۲۲۷۲۵۰۴۳

تماس با ۰۲۱۶۶۵۲۶۷۴۶

ایمیل به info@energybokharasia.cm

تماس با ۰۲۱۶۶۵۲۶۷۷۲

واتساپ ۰۹۱۲۲۲۷۲۵۰۴۳

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها بزنید

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد امتیازها 1

هنوز کسی امتیاز ثبت نکرده است.

تماس با مدیر فنی