راه انداری سیستم اطفا گاز در بیمارستان دولتی ترکیه

5
(1)

سیستم های خاموش کننده گاز Ayvaz 227 در بیمارستان دولتی  Bozüyük را در Bilecik در این کشور راه اندازی شد.

جیم قهرمان، مدیر محصولات آتش نشانی آیواز گفت که پس از پروژه موفق سیستم اطفا گاز در بیمارستان شهر تکیرداگ این دومین پروژه  شرکت است که پیاده سازی آن به طور کامل توسط آیواز انجام شده است.وی ادامه داد: این پروژه را با حمایت کادر مهندسی مجرب خود در تیم آتش نشانی آیواز آغاز کردیم و به اتمام رساندیم. ما پس از تاییدیه هایی که از روسای واحدهای مکانیک و برق گرفتیم، تیم مونتاژ ما در میدان شروع به کار کرد. پس از بیست روز کار، این پروژه با موفقیت به پایان رسید که شامل تست فشار و سفتی لوله بود.

سیستم اطفا گاز

وی ادامه داد: «به عنوان آیواز، ما بسیار خوشحالیم که با موفقیت، یک سیستم اطفاء گاز دیگر را برای یک بیمارستان نصب کرده ایم. ما با سیستم اطفاء گاز آیواز ۲۲۷ در حساس ترین نقاط بیمارستان خود، سیستم های حفاظت حریق را نصب و از ابتدا تا انتها پروژه را دنبال کردیم. می‌خواهم از همه هم تیمی‌هایم تشکر کنم که برای این کار که ماه ها طول کشید، تلاش کردند.»

برخی محصولات آیواز در ایران- شیرهای پروانه ای

درباره سیستم های اطفای حریق گاز ایواز

آیواز که از سال 2018 اقدام به فروش سیستم های اطفاء گاز کرده است، دارای «اولین و تنها مورد تایید FM و UL ترکیه» است که در آن تست های هیدرواستاتیک نیز انجام می شود. در این تاسیسات علاوه بر گازهای HFC-125 و HFC-227، گاز آیواز-5-1-12 نیز که دارای ویژگی های جایگزین و دوستدار محیط زیست می باشد پر و به فروش می رسد. این شرکت در سال های گذشته در پروژه های معتبر بسیاری در سراسر ترکیه با سیستم های اطفاء گاز شرکت داشته است.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره تهیه شیرآلات صنعتی و تجهیزات بخار آیواز ترکیه در ایران به لینک زیر مراجعه کنید

تماس با ما

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها بزنید

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد امتیازها 1

هنوز کسی امتیاز ثبت نکرده است.

تماس با مدیر فنی