کاربردهای شیرآلات صنعتی آیواز

3
(2)

در کاربردهای صنعتی، شیرها نقش حیاتی در کنترل یا تنظیم حرکت سیال،  در سیستم های پایپینگ دارند. با توجه به وسعت کاربردهای شیرهای صنعتی، انواع و طراحی های مختلفی از این شیرها وجود دارد.

بیشتر شیرها دارای مکانیزم قطع و وصل هستند. بعضی از شیرهای صنعتی دارای قابلیت کنترل فشار هستند. علاوه بر این، شیرها یا به صورت دستی کار می کنند یا با استفاده از چرخ دنده ای که محرک را به حرکت در می آورد.

با شناخت عملکرد و نگهداری صحیح تر از شیرهای صنعتی، طول عمر این تجهیزات افزایش پیدا می کند. کارخانه آیواز ترکیه، که در حال حاضر شیرالات و سایر تجهیزات بخار آن، در کشورمان توسط نماینده رسمی این کمپانی ارائه می شود، همواره دستورالعمل های کامل و دقیقی در این زمینه ارائه می کند. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با شیرهای صنعتی و سایر تجهیزات بخار Ayvaz وارد لینک زیر شوید:

شیرآلات آیواز

شیرآلات آیواز

هر کدام از شیرهای صنعتی، کاربرد، عملکرد و نقش متفاوتی دارند. به طور کل، ۵ کاربرد مختلف برای شیرهای صنعتی وجود دارد که هر کدام از انواع شیرها، حداقل یکی از این عملکردها را دارند:

قطع و وصل

در این عملکرد، شیر صنعتی مورد نظر یا به سیال اجازه عبور می دهد یا مانع عبور آن می شود.

کنترل جریان سیالات

شیر می تواند جریان سیال را کنترل کند. شیرهایی که این عملکرد را دارند می توانند چند جهته باشند. این نوع شیرها هم چند پورته هستند. این ویژگی هایی به سیال اجازه می دهد تا در جهت های مختلف حرکت کند.

تنظیم فشار و جریان

از طریق باز و بسته شدن، شیرها می توانند فشار و جریان داخل لوله ها را تنظیم یا حفظ کنند.

کاهش فشار و خلاء

شیرها می توانند فشار بیش از حد را کاهش دهند، به ویژه هنگامی که جریان مایع وجود دارد. همچنین می تواند فشار را در صورت وجود خلاء افزایش دهد.

کنترل فشار

برخی از شیرها اجازه باز شدن جزئی را می دهند تا درصد معینی از مایع بتواند از آن عبور کند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت، خدمات پشتیبانی و… با نمایندگی Ayvaz در ایران در تماس باشید.

آشنایی با نماینده آیواز ترکیه در ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها بزنید

امتیاز متوسط 3 / 5. تعداد امتیازها 2

هنوز کسی امتیاز ثبت نکرده است.

تماس با مدیر فنی