شرکت آیواز در مراسم روز جمهوری در چین

5
(1)

نمایندگی آیواز در چین، در مراسم روز جمهوری ( Republic day) که توسط سرکنسولگری شانگهای در 29 اکتبر برگزار شد، شرکت کرد. در این مراسم بازرگانان ترک و مهمانانی از سراسر جهان شرکت داشتند.

شرکت آیواز در مراسم روز جمهوری در چین

کمپانی آیواز که با سرمایه گذاری ها و پیشرفت های خود در عرصه بین المللی نامی برای خود دست و پا کرده است، از طریق نمایندگی خود در چین، کارهای موفقی را در بازار این کشور انجام داده است. همان طور که می دانید کمپانی آیواز ترکیه در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران نمایندگی دارد. برای آشنایی با نمایندگی رسمی و عامل فروش اصلی آیواز در ایران به لینک زیر مراجعه کنید:

نمایندگی آیواز ترکیه در ایران

این پذیرایی به رهبری سرکنسولگری جمهوری ترکیه در شانگهای برگزار شد. در این برنامه، سرکنسول ترکیه، سخنرانی کرد. سرکنسول ترکیه در سخنان خود به تاریخ و تأسیس جمهوری ترکیه اشاره کرد و تاکید کرد که همکاری های راهبردی چین و ترکیه روز به روز قوی تر می شود. سپس، نماینده چین شورای جهانی تجارت سخنرانی کرد و بر اهمیت توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور تاکید کرد.

همانطور که می دانید شیرآلات صنعتی و محصولات آیواز ترکیه در کشورهای مختلفی از جمله ایران قابل تهیه است. در صورت نیاز به لینک زیر مراجعه کنید

شیرآلات صنعتی و محصولات آیواز ترکیه

برخی محصولات آیواز در ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها بزنید

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد امتیازها 1

هنوز کسی امتیاز ثبت نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیر فنی